sobota, 21 listopada 2015

Gift Guide

Do świąt Bożego Narodzenia został już miesiąc! Tak, dokładnie, miesiąc. To odpowiedni czas, aby zakupić podarki dla swoich najbliższych. W tym roku stawiam przede wszystkim na jakość. Idealny prezent to taki, który posłuży naszym najbliższym lub nam samym przez długi czas. Coraz więcej sklepów oferuje nam specjalnie przygotowane linie w ramach swoich kolekcji - 'premium quality'. Wśród moich pomysłów znalazły się m.in.: aksamitny top z koronką, szalik 100% wełna, minimalistyczny zegarek damski lub męski. Znajomi z mojego najbliższego otoczenia wiedzą, że jestem wielką fanką dobrych perfum. Zatem i w moim zestawieniu nie mogło ich zabraknąć.
Przygotowałam więc swoją świąteczną listę prezentów. Zerknijcie, może moja Christmas Wishlist zainspiruje i Was.



Nie zostawiam Was z pustymi rękoma. Jeśli chcielibyście sprawić komuś bliskiemu prezent w postaci któregoś z zegarków marki Daniel Wellington, mam dla Was 15% zniżkę. Składając zamówienie w sklepie online, podajcie kod fogdancing. Będzie ważny do 15.01.2016.

Top H&M
Zegarek damski Daniel Wellington 
Zegarek męski Daniel Wellington 
Wełniany szalik H&M
Ręcznie szyta kamizelka ZARA 
Kaszmirowy sweter H&M
Jedwabna bluzka H&M
Skórzane rękawiczki ZARA 
Woda perfumowana ANJA RUBIK 
Torebka TOUS 
Portfel TOUS 
Woda perfumowana MIU MIU 


Czekam również na Wasze propozycje. Podzielcie się ze mną dobrymi pomysłami!

5 komentarzy: