poniedziałek, 23 listopada 2015

Czułe historie

Miś Tous stał się globalnym symbolem łagodności i miłości. To znak niosący ze sobą jak najlepsze intencje, aby dawać i otrzymywać. Tous Bear jest od 1985 roku symbolem i znakiem rozpoznawczym marki.

Nowa kolekcja zainspirowana jest niezwykłym, nocnym życiem miasta Miami: jaskrawymi kolorami, światłem neonów, a także gorącą i żywiołową atmosferą panującą w tym legendarnym miejscu.

Najważniejszym materiałem użytym w najnowszej kolekcji jest Tytan, który wyróżnia tę kolekcję w stosunku do poprzednich propozycji. Wielość wzorów i kształtów podkreśla zmienność i nieprzewidywalność nocnego życia Miami.




Odwiedzony przeze mnie salon TOUS w Silesia City Center okazał się magicznym miejscem, gdzie spotyka się zabawa, moda i aktualne trendy. Znajdziemy w nim torebki, portfele, biżuterię, zegarki i inne dodatki. Tego dnia moja uwaga była skupiona wyłącznie na torebkach i biżuterii.

TOREBKI
PRINTY i ZAMSZ. Oba trendy królują w tym sezonie. Drugi oddaje hołd latom siedemdziesiątym XX w. Powinniśmy nosić go do dżinsów lub długich sukienek boho lub spódnic o długości maxi z lejącego się materiału. Z printami Tous poradził sobie po swojemu. Cętki nie są tu przedstawione w typowy sposób, lecz powiększone do maksymalnych, komiksowych wręcz rozmiarów. Dzięki temu nie są zbyt nachalne i można je nosić w codziennych stylizacjach. Jeśli planujecie zakup takiej torebki jednego możecie być pewne. Ten print nigdy nie wychodzi z mody. Jest ponadczasowy.



POP-MODA. Kiedyś pop-art karmił się modą, teraz moda karmi się pop-artem. Efekt? Torebki jak spod ręki Warhola i Lichtensteina. Rada? Neonowe barwy dobrze łączą się z czernią. Nawet na ubraniach ze skóry.


MAŁA TOREBKA. Style tip? Jednym z patentów na wydłużenie sylwetki jest noszenie malutkich torebek [dotyczy kobiet o drobnej budowie ciała], które jej nie przytłoczą. Osoby o niższym wzroście powinny wybierać dla siebie właśnie takie, unikając dodatków w rozmiarze XL.





BIŻUTERIA.
Ostatni przystanek w moim rajdzie po salonie TOUS. Marka oferuje ją w takiej ilości, że naprawdę trudno było mi zdecydować, które elementy kolekcji podobają mi się najbardziej. Jestem fanką minimalizmu, dlatego do swojej codziennej stylizacji wybieram jeden cienki, złoty naszyjnik z dużą zawieszką, symbolem brandu - Tous Bear. Do tego zakładam bransoletkę w podobnym stylu.
Brand oferuje swoim klientom również mnóstwo delikatnych, małych pierścionków, które można miksować ze sobą i nosić po kilka na wszystkich palcach [trend alert!].

 

Jeśli jeszcze czujecie niedosyt i chcielibyście zobaczyć więcej, mam dla Was filmik ze zrealizowanej kampanii z udziałem mojej ulubionej Marty Dixie Dyks.


Butik TOUS znajdziecie w Silesia City Center, Al. Katowicka.

7 komentarzy: